Silniki Euro 6 pochodzą od Cumminsa. Są to sprawdzone wyroby z serii ISB, w dodatku występujące w większej liczbie wersji docelowych, niż uprzednio.
Silniki Cummins należą do niezwykle sprawdzonych i cenionych przez klientów. Wyróżniają się dobrymi osiągami, w tym wysokimi maksymalnymi mocami i momentami obrotowymi w stosunku do pojemności, relatywnie niskimi wymaganiami obsługowymi, niską emisją hałasu oraz względnie niskim zużyciem paliwa.
Cechy te bezpośrednio wpływają na koszty pozyskania i posiadania, określane mianem TCO, oraz na sam komfort prowadzenia. Ważna pozostaje tu szczególnie wysoka efektywność w realizacji powierzonych zadań transportowych w powiązaniu z pewnością tej realizacji. W tym kontekście Cummins zapewnia na terenie kraju naszym użytkownikom wymagane wsparcie techniczne na odpowiednim poziomie, a wypracowany z nim dotychczasowy schemat współpracy sprawdził się w praktyce”.
W nowych pojazdach są także standardowo instalowane inne kluczowe komponenty od renomowanych zachodnioeuropejskich dostawców. Przykładowo skrzynie biegów pochodzą z koncernu ZF, z kolei pozostałe ważne podzespoły od firm takich jak Bosch, Wabco, Holset, Sachs czy Knorr Bremse.