Kamaz Polska też stawia na gaz


W październiku w naszym kraju odbył się jeden z odcinków rajdu pojazdów CNG „Blue Corridor 2013 Hansa”. Wśród karawany biorących w nim udział aut znalazł się także średniotonażowy Kamaz z zabudową typu śmieciarka. Wzbudził on na tyle duże zainteresowanie wśród polskich klientów, że Kamaz Polska zamierza wkrótce wprowadzić ten wariant do swojej oferty.

Wojciech Traczuk – dyrektor handlowy Kamaz Polska – stwierdził „w licznych przypadkach polscy klienci nie zdawali sobie w ogóle sprawy, że Kamaz proponuje też odmiany z gazowym systemem zasilania. W związku z tym możliwość bliższego zapoznania się z taką wersją podczas rajdu CNG Blue Corridor 2013 Hansa stanowiła dla nich miłe zaskoczenie. Zaskoczenie to było zresztą podwójne. Raz, że Kamaz jest dotąd raczej mało kojarzony z lżejszymi pojazdami, a raczej z samochodami klasy ciężkiej, dedykowanymi głównie do licznych zastosowań specjalizowanych i specjalistycznych. Tymczasem Kamaz takie lżejsze samochody (12 ton DMC) produkuje już od wielu lat. Dwa, że rosyjscy wytwórcy nie byli dotąd u nas praktycznie postrzegani jako potencjalni dostawcy proekologicznego taboru z zasilaniem na paliwa alternatywne.

Dlatego, chcąc teraz zdyskontować sukces promocyjny Kamaza odniesiony podczas rajdu CNG Blue Corridor 2013 Hansa, Kamaz Polska w najbliższych miesiącach podejmie kilka inicjatyw. Przede wszystkim postaramy się wprowadzić do naszej oferty warianty lżejsze. Ponadto będziemy chcieli dodatkowo rozszerzyć naszą ofertę właśnie o wykonania z gazowym systemem zasilania.

Komentarze wyłączone